Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

woensdag 27 oktober 2010

Leuk ding 3

Deze ochtend 11 uur. Dochterlief en ik stappen in de auto voor een rit van zo'n 2 uur. En die rit brengt ons niet zomaar ergens naar toe. Nee, het is een uitje, wat zeg ik een UITJE waar je U tegen zegt. Zo U, dat dochterlief in de auto met haar oogschaduw aan de slag gaat!


De rit brengt ons naar Scheveningen. En daar gaan we niet heen voor het mooie weer, want het is bibberkoud. En ook niet voor het strand.....

.... of de pier. Nee, we gaan naar ...

MARY POPPINS!!!!!!!

We zijn zeker niet de eerste die plaatsnemen in de zaal en dochterlief kijkt haar ogen uit. Zoveel mensen, zoveel lichten, zoveel zitplaatsen, zoveel..., zoveel......

....... en zo groot.

Na bijna 3 uur staan we weer buiten. Met rooie wangen, glimmende ogen en monden die niet anders kunnen zeggen dan SUPERCALILIS....dinges. Ehhhh SUPERCALIFRAGILISTIO.......... Nou ja, in ieder geval dat het heel, heel, heeeeeel leuk was.

Voor we de reis terug weer aanvaarden, waaien we nog even uit op de Boulevard. Het begint langzaamaan te schemeren en op de pier gaan de lichtjes aan.

We lopen langs het Kurhaus.

 En belanden uiteindelijk bij de favoriete eetgelegenheid van dochterlief. Je weet wel die ene met die grote M.

Ze laat het zich goed smaken. 
Op de terugweg naar de parkeergarage zien we nog een keer het circustheater, met de "poster" van de musical. Deze keer extra mooi door de verlichting.

In de auto gaat de gekochte musical-cd in de speler en zingen we mee tot we schor zijn. Een ding weten we zeker. Deze dag was SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDASTIES!!!

Nou ja, tot dat moment. De files op de terugweg waren enorm. Maar gelukkig lieten we ons humeur er niet door verpesten!!!!!

Geen opmerkingen: